Oscarsborgoperaen inngår samarbeid med Trigger Operaen i Oslofjorden får med seg Trigger på laget. Målet er å styrke posisjonen og lansere en ny retning.
Kristiania-studenter deltok på Trigger Academy På Høyskolen Kristiania har studenter ved bachelorstudiet i Art Direction og Tekst for første gang fått opplæring i byråets arbeidsmetodikk.
Trigger og Visit Norway vil endre synet på overgangsalderen – Selv om vi nå ser flere kvinner på 50+ i reklame og populærkultur har vi fortsatt en lang vei å gå.
Scandic Norge lanserer lydbok for bedre søvn Dette er den første kampanjen som er laget i samarbeid med Trigger.
Bestemor tar grep om matsvinnet – Tiden hvor man kunne regne med litt svinn er forbi, sier Anne-Marie Schrøder i Matvett.
Norske byråer stiller råsterkt med hele 20 nominasjoner i European Excellence Awards - over halvparten av dem er signert Trigger Med sine elleve nominasjoner, har Trigger flest i Europa: – Fantastisk å motta en slik anerkjennelse, sier Bente Kvam Kristoffersen.
Utviklet kampanjen som skulle vært ferdig før den ble laget Oslo kommune, Trigger og Vi er OSS gikk sammen om «Vaksinekampen», og bidro til at vaskinasjonsraten blant unge steg kraftig.